Obchodné podmienky a GDPR

Základné informácie

Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na zmluvy uzatvorené na diaľku prostredníctvom webstránky www.onlinerkng.sk medzi predávajúcim a kupujúcim podľa Zákona na ochranu spotrebiteľa č. 102/2014 Zb.

Poskytovateľom je: AH Investments s. r. o. Sverepec 558, 017 01 Sverepec. IČO 56 200 528 ,Tel. +421 948 393 824, e-mail: info@onlinerkng.sk . Zapísaný v Obchodný register Okresného súdu Trenčín.

Kupujúcim je spotrebiteľ, t.j. fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania. Nákup uskutočnený podnikateľským subjektom sa riadi podľa Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb.

Orgánom dozoru pre ochranu spotrebiteľa je Inšpektorát SOI pre Trenčianský kraj, Hurbanova 59 , 911 01 Trenčín .

Objednávka a uzavretie zmluvy

Odoslanie vyplnenej objednávky kupujúcim sa považuje za návrh na uzavretie zmluvy podľa Občianskeho zákonníka, na základe ponuky predávajúceho. K uzavretiu zmluvy dochádza potvrdením objednávky zo strany predávajúceho.

Ceny služieb

Predávajúci predáva elektronický obsah vo forme informačných balíčkov. Obsahom balíčkov sú informácie z oblasti výsledkov športových zápasov a udalostí, ktoré sú zaobstarávané vďaka vlastnej analýze alebo získané od tretích osôb.

Rozsah a ceny služieb sú definované v príslušných častiach portálu

Predávajúci nie je platiteľom DPH. Všetky ceny produktov v e-shope sú konečné, vrátane všetkých daní.

Platba za služby

Predávajúci akceptuje platbu za objednané produkty nasledujúcimi spôsobmi:

  • Platba vopred bezhotovostným prevodom (na číslo účtu ).
  • Platba vopred platobnou bránou Stripe (platba kartou )

Súčasťou objednávky e-shope je povinnosť kupujúceho zaplatiť cenu predávajúcemu za objednané produkty.

Dodanie služieb

Služby dodáva predávajúci kupujúcemu v intervaloch a lehote, ktorá je uvedená pri každom produkte. Lehota sa môže predĺžiť na maximálne dvojnásobok pôvodnej lehoty, a to v prípade, ak v pôvodnej lehote nebude k dispozícii dostatok vhodných informácií pre kupujúceho.

Služba sa dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, preto sa považuje za prevzatý okamihom prevzatia prvej časti služby.

Predávajúci požaduje od kupujúceho, aby pred odoslaním objednávky potvrdil, že vyslovene súhlasí so začatím poskytovania elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a že si je vedomý, že udelením takéhoto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní.

Reklamačný poriadok

Predávajúci zodpovedá za vady produktu. Záručná doba na produkt je 24 mesiacov.

Ak má produkt vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

Kupujúci by však nemal ďalej používať produkt, na ktorom zistil vadu. Ak ide o chyby, ktoré sa vyskytnú po kúpe, treba ich vytknúť bez zbytočného odkladu od zistenia chyby, najneskôr do uplynutia záručnej doby. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zanikne.

Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu produktu, alebo ak sa vada týka len súčasti produktu, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu produktu alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný produkt za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa produkt mohol riadne užívať ako produkt bez vady, má kupujúci právo na výmenu produktu alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád produkt riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny produktu.

Práva zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, na adrese sídla alebo e-mailovej adrese predávajúceho.

Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového produktu. To isté platí, ak dôjde k výmene časti produktu, na ktorú bola poskytnutá záruka.

Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného produktu, výmenou produktu, vrátením kúpnej ceny produktu, vyplatením primeranej zľavy z ceny produktu, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu produktu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu produktu za nový produkt.

Ak kupujúci uplatnil reklamáciu produktu počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nebude od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Ak kupujúci reklamáciu produktu uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, predávajúci v doklade o vybavení reklamácie uvedie, komu môže kupujúci zaslať produkt na odborné posúdenie. Ak je produkt zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

Záruka sa nevzťahuje na spôsob, ako kupujúci s poskytnutými informáciami naloží. Nesprávne využitie poskytnutých informácií nie je možné považovať za vadu produktu. Ak bude kupujúci reklamovať nesprávne využitie poskytnutých informácií, reklamácia môže byť odôvodnene zamietnutá.

PRÁVA A POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA

Web je oprávnená prezerať a služby tu ponúkané objednať a využívať len osoba, ktorá dovŕšila vek 18 rokov, je plne svojprávna a súhlasí s týmito VOP.

Zákazník prehlasuje, že objednávka služby na webe nebola urobená z prinútenia v zmysle ustanovenia § 587 ObčZ.

Odoslaním záväznej objednávky súhlasí zákazník automaticky s použitím prostriedkov komunikácie na diaľku pri uzavretí zmluvy. Náklady, ktoré zákazníkovi vznikajú v tejto súvislosti, si hradí zákazník sám.

Zákazník je povinný pri výbere služby zvážiť druh služby a jej účel.

Zákazník je povinný uhradiť spoločnosti AH Investments s. r. o. (ONLINERKNG) cenu služieb, ktorá je dohodnutá pri uzavretí zmluvy.

Zákazník prehlasuje a súhlasí s tým, že služby poskytované spoločnosti AH Investments s. r. o. (ONLINERKNG) objednáva na vlastné riziko a výhradne pre svoju vlastnú potrebu.

Zákazník prehlasuje, že si pred uzavretím zmluvy zvážil svoju finančnú situáciu a svoje finančné možnosti a s týmto vedomím ponúkané služby hodlá využívať.

Zákazník prehlasuje a súhlasí s tým, že služby a s nimi súvisiace poskytované produkty (napr. Analýzy atď.) Môžu použiť výlučne na súkromné účely a zákazník nie je oprávnený s týmito nikde verejne nakladať, prezentovať ich alebo ich použiť, inak zodpovedá za škodu aj akúkoľvek aj nemajetkovú ujmu, ktorá tým spoločnosti AH Investments s. r. o.  (ONLINERKNG) vznikne.

Zákazník nie je oprávnený poskytovať zaslané tipy alebo iné služby tretím osobám. V prípade porušenia tejto povinnosti zákazníka je spoločnosť AH Investments s. r. o. (ONLINERKNG) oprávnený od zmluvy odstúpiť. Zároveň je v takom prípade zákazník povinný zaplatiť spoločnosti AH Investments s. r. o. ( ONLINERKNG ) v lehote 15 dní odo dňa doručenia výzvy k úhrade zmluvnú pokutu vo výške 300€ za každé jednotlivé porušenie tejto povinnosti ( každý poslaný tiket, tip alebo inú službu). Tým nie je dotknutý nárok spoločnosti AH Investments s. r. o. (ONLINERKNG) na náhradu škody voči zákazníkovi.

Zákazník prehlasuje a súhlasí s tým, že služby a s nimi súvisiace poskytovanej produkty (napr. Analýzy, tipy atď.) Nesmie použiť tak, aby na základe služby poskytnuté spoločnostou AH Investments s. r. o. (ONLINERKNG) vznikla inej osobe škoda alebo akákoľvek aj nemajetková ujma.

Ak spôsobí zákazník poskytnutou službou škodu alebo inú ujmu akejkoľvek inej osobe, je povinný túto škodu nahradiť priamo tej osobe, ktoré škodu spôsobil. V takomto prípade nenesie spoločnosť AH Investments s. r. o. (ONLINERKNG) žiadnu zodpovednosť a nie je povinný sa na riešenie škôd žiadnym spôsobom podieľať.

Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy z dôvodov uvedených v Občianskom zákonníku. Zákazník berie na vedomie, že dôvodom na odstúpenie od zmluvy výslovne nie je skutočnosť, že úspešnosť tipov sprostredkovaných spoločnostou AH Investments s. r. o. (ONLINERKNG) je nižšia ako zákazníkom očakávaná alebo že poskytnuté analýzy nie sú tak podrobné, ako zákazník očakával.

V prípade zániku zmluvy z akéhokoľvek dôvodu (teda uplynutím doby členstva, odstúpením od zmluvy alebo inak) prípadne zákazníkom nevyčerpané kredity zanikajú, nemožno ich premeniť za peniaze a spoločnosť AH Investments s. r. o. (ONLINERKNG) nie je povinný zákazníkovi vrátiť finančnú čiastku zodpovedajúcu hodnote zákazníkom zakúpených a nevyčerpaných kreditov. Doteraz nevyčerpané kredity však zostávajú stále na zákazníckom účte a v prípade zakúpenia ďalšieho členstvo alebo služby sa tieto kredity stávajú znova aktívnymi a zákazník s nimi môže ďalej disponovať.

Vrátenie tovaru - odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu

Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy. Ak kupujúci neposkytol vyššie uvedený súhlas a/alebo nebol riadne poučený, môže uplatniť právo na odstúpenie zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní v písomnej podobe alebo na inom trvalom nosiči (napr. e-mailom), prípadne odoslaním vyplneného formulára, ktorý je dostupný na stiahnutie. Právo na odstúpenie od zmluvy je možné uplatniť odoslaním oznámenia o odstúpení od zmluvy aj v posledný deň 14-dňovej lehoty. Po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúci vráti najneskôr do 14 dní kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci vráti platbu rovnakým spôsobom, ako kupujúci použil pri svojej platbe. Kupujúci sa môže s predávajúcim dohodnúť aj na inom spôsobe vrátenia platby.

Alternatívne riešenie sporov

Nakupujúci - spotrebiteľ - má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (napríklad e-mailom alebo cez instagram ), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

Ochrana osobných údajov

Kupujúci (v prípade ak je fyzická osoba) oznámi predávajúcemu svoje meno, priezvisko, adresu pre doručenie vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailu.

Kupujúci (v prípade ak je právnická osoba alebo podnikateľ) oznámi predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ alebo IČ DPH, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

Predávajúci pri spracovaní osobných údajov postupuje v zmysle Zákona č. 122/2013 o ochrane osobných údajov a spracúva iba osobné údaje nevyhnutné na uzavretie spotrebiteľskej zmluvy.

Účelom spracovania osobných údajov je ich využitie na plnenie spotrebiteľskej zmluvy, ktorú predávajúci uzatvára s kupujúcim vytvorením objednávky v tomto internetovom obchode.

Kupujúci má právo a možnosť aktualizovať osobné údaje v online režime na web stránke internetového obchodu, v zákazníckej sekcii, po prihlásení.

Predávajúci neposkytuje osobné údaje tretím stranám.

Predávajúci môže spracúvať osobné údaje na marketingové účely (napríklad pre odosielanie newslettra alebo e-mailov o novinkách, zľavách, akciách a pod.) aj bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho. Pre tento účel predávajúci spracúva nevyhnutné údaje, ktorými sú meno, priezvisko a e-mailovú adresu kupujúceho. Svoj súhlas so spracovaním údajom na marketingové účely môže kupujúci kedykoľvek odvolať napríklad odoslaním správy na e-mailovú adresu predávajúceho so žiadosťou o odhlásenie z newslettra. Osobné údaje využívané na marketingové účely nebudú poskytnuté tretím stranám.

Na základe písomnej žiadosti môže kupujúci od predávajúceho žiadať:

  • potvrdenie, či sú alebo nie sú osobné údaje kupujúceho spracúvané,
  • informácie o spracúvaní osobných údajov,
  • zoznam osobných údajov, ktoré sú o kupujúcom predmetom spracúvania,
  • opravu alebo likvidáciu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania; likvidáciu osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil; ak sú predmetom spracúvania úradné doklady obsahujúce osobné údaje, môže kupujúci požiadať o ich vrátenie; likvidáciu jej osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, ak došlo k porušeniu zákona.

Kupujúci môže na základe písomnej žiadosti u predávajúceho namietať voči:

  • spracúvaniu osobných údajov kupujúceho, o ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracúvané na účely priameho marketingu bez jej súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,
  • využívaniu osobných údajov kupujúceho na účely priameho marketingu v poštovom styku
  • alebo poskytovaniu osobných údajov uvedených na účely priameho marketingu.

Kupujúci pri podozrení, že jej osobné údaje sa neoprávnene spracúvajú, môže podať Úradu na ochranu osobných údajov návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov.

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie internetového obchodu môže predávajúci ukladať na zariadení kupujúceho malé dátové súbory - cookies, vďaka ktorým si internetový obchod môže na určitý čas uchovávať údaje o činnosti a nastaveniach (napr. prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a pod.). Internetový obchod predávajúceho používa súbory cookies na zapamätanie si používateľských nastavení kupujúceho a pre nevyhnutnú funkcionalitu internetového obchodu. Kupujúci môže všetky súbor cookies uložené v jeho zariadení vymazať a prípadne internetový prehliadač vo svojom zariadení nastaviť tak, aby znemožnil ich ukladanie. V takom prípade bude kupujúci pri opakovanej návšteve internetového obchodu pravdepodobne musieť manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby alebo funkcie internetového obchodu nemusia byť funkčné.